lauantai 9. maaliskuuta 2013

Herkuttelua

Tänään herkutellaan :) Turkkareita (maitolasillisen kanssa), suklaata, illemmalla vielä leffan kanssa popcornia ja punkkua :D Melko hyvin oon tässä viimeisen parin viikon aikana pystynyt pitämään näpit irti herkuista. Mä voisin syödä karkkia vaikka joka päivä, eikä ihan tavatonta ole, että popcornia menee 3-4 pussia viikossa... Ei kovin terveellistä!

Nyt, kun on alkanut kuntoilemaan ja juoksemaan, on ollut taas pakko alkaa myös katsomaan mitä suuhunsa laittaa. Mulla on melko tarkka se, että syön kunnon ruuan noin kolme tuntia ennen mitään urheilua - muuten alkaa pistää. Eipä mun oikeestaan oo ihan kauheesti herkkuja tehnyt viime aikoina mielikään. Mies on välillä osatnut muffinsi- tai korvapuustipussin, mutta ihan helposti oon pystynyt olemaan syömättä. Suurin kiusaus mulla on kyllä ehdottomasti toi popcorni... :)


1 kommentti:

  1. Hei löysin tänne mutkan kautta :). Oma blogi on tauolla, mutta kurkistelen siellä täällä vieläkin.

    Oot laittanut taas basilikaa kasvamaan, kuten pari kesää sitten :). Tsemppiä juoksuharjoitteluun! Minä oon keskittynyt kuntosaliharjoitteluun.

    - izzie

    VastaaPoista

Kaikki kommentit ovat tervetulleita :)