maanantai 29. heinäkuuta 2013

Oma sali paras sali

Erehdyin tänään menemään uudelle vieraalle salille ilmaiselle kokeilukerralle treenaamaan. Olin jo pidemmän aikaa katsellut salin nettisivuja ja lähettänyt sähköpostiakin, että millon sopisi tulla esittelykierrokselle. Sali olisi ollut hyvin työmatkan varrella ja auki 24/7.

"Esittelykierros" rajoittui siihen, että nuori kundi tiskillä avasi mulle naisten pukkarin oven. Kiertelin hetken salia ympäri pälyillen, mitä laitteita tunnistaisin. Kaksi crosstraineria löytyi, mutta ensimmäinen alkoi pitää jumalatonta meteliä 30 sekunnin polkemisen jälkeen ja toisessa ei saanut säädettyä vastusta... Odotukset oli tässä vaiheessa jo aika matalalla. Onneksi mulla oli vuorossa jalkatreeni, jonka sain tehtyä tangolla, eikä niihin aataminaikaisiin laitteisiin tarvinnut kajota. Kyykkäilin siinä 35 kg tangolla hetken ja olin menossa tekemään pakaralihasta taljaan, mutta eipä löytynyt nilkkaremmiä, joten lähdin kotiin. Että semmonen treeni.

Ei pitäis lähteä merta edemmäks kalaan. "Oma" salini (jolla oon nyt käynyt huimat kaksi viikkoa) on varsin ok ja sieltä löytyy kaikki mitä tartten. Lisäksi on ihana mennä salille, jonka tuntee ja jossa usein käyvät ihmiset alkaa jo vähän moikkailemaan, kun tavataan ja missä ei tartte olla ihan turisti :)

Huomenna palaan siis takas ruotuun ja meen omalle salilleni tekemmän kunnon jalka- ja keskivartalotreenin tämänpäiväisen säälittävän esityksen jälkeen! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentit ovat tervetulleita :)