sunnuntai 2. kesäkuuta 2013

Lazy sunday

Eilinen intervallilenkki meni hyvin: 6 x 1 min spurtit, 2 min tauoilla. Rankkaahan se on, mutta vikan spurtin jälkeen syke tasaantui hyvinkin nopeesti :) Nyt on treenailut treenattu ja täytyy vaan toivoa, että kunto riittää ens lauantain puolikkaaseen.


Heräsin ilman kelloa jo kahdeksan aikaan aamulla ja menin pihalle aurinkoon syömään aamupalan. Mä niin rakastan auringossa löhöämistä. Usein mulle tulee kesäviikonloppuisin ihan kauhea stressi siitä, että miten sais eniten irti aurongosta. Oon jopa joutunut joskus laittamaan herätyksen lauantaina, ettei aamun auringot mee hukkaan! :D


Isoräähkäkin pääsi vähän nuuskimaan ulkoilmaa <3

Ai niin... täytyy tunnustaa: oon eilen ja toissapäivänä sortunut syömään jätskit! Ja eilen lisäksi söin kaksi salmiakkikarkkia ja brunssilla käydesää palan marjapiirakkaa. Hyi mua!! :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentit ovat tervetulleita :)