perjantai 12. huhtikuuta 2013

Huipputreenit :)

Olipas ihanat potkunyrkkeilytreenit tänään! Sparrattiin ekaa kertaa kunnolla, kaikki kamat päällä. Yleensä parin pitäisi olla about omaa painoluokkaa, mutta mä suostun treenaamaan vain mieheni kanssa, joka on noin 30 kg painavampi kuin mä... Kerran se mua mättäsi nenään, vaikka onhan meillä kypärät päässä. Ja mä mättäsin takas! :D Treenin lopuksi tehtiin kuntopiiri, jossa oli yleisliike, linkkari-vatsat, selät ja punnerrukset. Nyt kun on pääsisäisen ja sairastamisen takia jäänyt tosi monet treenit väliin, niin en jaksanut tänään punnertaa YHTÄÄN punnerrusta miesten tyylillä (polvet ilmassa). Yleensä oon jaksanut ehkä noin 10-15 miesten tyylillä. Ja kyse on siis kapeista "ojentajapunnerruksista" - niitä tavallisia leveämpiä rintapunnerruksia jaksan (tai ainakin jaksoin 2 viikkoa sitten :) tehdä kaks-kolmekymmentä putkeen.

Maistoin Maxim-palautusjuomaa treenin jälkeen. Makuna mansikka. Ehkä hieman liian esanssinen maku mun mielestä, mutta toivottavasti tuotepaketissa tulleet suklaa tai vanilja maistuu paremmilta.  Maxim Recovery Drinkeissä on 22g proteiinia per tölkki ja jonkin verran myös hiilareita. Lisätietoa Maxim-urheiluravineista löytyy sivulta www.maximsports.fi

Tulipas hyvä kuva, kun kamakassi näkyy räjähtäneenä tuolla taustalla :D

Buzzadorina sain osallistua Maxim-kampanjaan, jossa sain laatikollisen kaikenlaisia Maximi-tuotteita kokeiltavaksi, ja kirjotan täällä blogissa arvioitani ja mielipiteitäni niistä.

2 kommenttia:

  1. Moikka!

    Kiva seurata sun juoksemisen edistymistä. Tsemppiä! Itsekin aloittelen juoksemista vaihtelevalla menestyksellä. :)
    Käytät ilmeisesti heiaheaiaa? Millainen se on käyttää?

    Leppoisaa sunnuntaita!

    Annis

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi Annis!

      Tsemppiä sullekin juoksemiseen! Heiaheia on ihan superhelppo ja kiva käyttää. Mulla on iPhoenessa sovellus, jolla käytän sitä eniten. Alussa mulla oli ongelmia kirjautumisen kanssa, koska loin eka käyttäjätilin ja liitin sen myöhemmin Facebookiin, joten kannattaa varman luoda suoraan tili Facen kautta :) Heiaheiassa on kiva seurata kavereiden treenejä (ja yrittää pistää paremmaks! :D) ja oman viikkotavotteen täyttymistä.

      Poista

Kaikki kommentit ovat tervetulleita :)