tiistai 28. toukokuuta 2013

Habatusta

Tunnustan. Menin eilen potkunyrkkeilemään kipeän peukaloni kanssa. Olin tosi varovainen, enkä lyönyt oikealla kädellä kovaa. Hyvinhän se meni - peukalo ei tykännyt kyttyrää :) Oli ihana olla taas salilla viikon tauon jälkeen! Treenit ei onneksi ollut mitenkään superrankat, tehtiin paljon paritekniikoita ja sparrattiin muutama erä. Sali on edelleen ku sauna, joten hiki tuli jo pelkästä ajatuksestakin :)



Mä olen onnistunut luomaan itselleni sellaisen mielikuvan, että mulla on iso haba (ainakin oikeassa kädessä). Eilen yritin ottaa kuvaa siitä, ja miten vaivasen pieneltä se näyttikään!! :D Mä kun olen jo niemnnytkin habani: oikeassa kädessä Dragon slayer ja vasemmassa Mouse slayer :D Nyt täytyy ottaa paino kauniiseen käteen ja tehdä molemmista haboista nimiensä arvoiset.


Vaikka kuinka rutistaa, niin ei se siitä kasva! :D

2 kommenttia:

Kaikki kommentit ovat tervetulleita :)