tiistai 14. toukokuuta 2013

Sali ku sauna!

Eiliset potkunyrkkeilytreenit oli melko mielenkiintoset, koska sali on kuuma kuin sauna! Meidän treenit on maanantai-illan vikat, joten klo 16-20 välillä on kerennyt 4 x 30 ihmistä siinä pienessä tilassa treenaamaan, ja sen kyllä huomaa! Hikoilin jo ennen kuin alettiin edes liikkua :D



Koko tämä viikko tehdään treeneissä vaan potkutekniikoita. Great! Ihan ku mun jalat ei ois jo juoksemisesta aika poikki. Tänään mennään kaverin kanssa lisäksi töiden jälkeen tohon Töölönlahdelle tekemään intervalleja. Eli jos näätte jonkun pöliskön painavan tuhatta ja sataa, niin se olen sitten minä :)

2 kommenttia:

  1. Kirjoitit aiemmin terveellisemmän elämän aloittamisesta ja sitä kautta riittävästä hiilarien saannista. Oletko huomannut kropassa/treeneissä muutoksi parempaan kun olet huolehtinut riittäävästä hiilarien saannista siis silloin kun ei ole herkku päivä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon huomannut kyllä, että aerobinen treeni sujuu paremmin ja on enemmän energiaa, kun on syönyt riittävästi hyviä hiilareita. Oon tässä kyllä treenannut nyt niin paljon, että jos jotain positiivista muutosta kropassa onkin tapahtunut, niin en osaa sanoa, onko hiilareilla ollut siihen vaikutusta :)

      Poista

Kaikki kommentit ovat tervetulleita :)